Na co zwracać uwagę wybierając hotel na podróż biznesową?
Pierwszym aspektem, na który trzeba zwrócić wybierając hotel na podróż biznesową jest lokalizacja. Oczywiście podróż w interesach skierowana jest na konkretny cel, dlatego nie warto utrudniać sobie sprawy decydując się na nocleg z dala od centrum, gdzie zazwyczaj odbywają się biznesowe konferencje, targi lub szkolenia.
Jest to dość ryzykowne, ponieważ komunikacja publiczna nie jest godna zaufania. Dlatego zanim wybierzemy konkretne miejsce na nocleg, warto wcześniej sprawdzić na mapie miejsce spotkania, po czym znaleźć w okolicy konkretny hotel. Kolejnym kryterium, jakie będzie ważne dotyczy już stricte oferty wybranego hotelu.
Jeśli jesteś na wyjeździe służbowym, musisz zadbać o to by w twoim lokum znajdowało się niezbędne wyposażenie. Chodzi tu głównie o miejsce do pracy, strefa wi-fi, które zdecydowanie ułatwią nam pracę po godzinach spotkania. Pewność, że trafimy na hotel odpowiednio przygotowany na nasze przyjęcie da nam z pewnością renoma kompleksu wypoczynkowego - w tych, które mają trzy i więcej gwiazdek pewne rzeczy zazwyczaj są standardem.
Jeśli zdecydowaliśmy się na podróż służbową prywatnym samochodem, trzeba także przyjrzeć się ofercie pod kątem łatwego dojazdu oraz miejsca parkingowego. W pewnym sensie ilość gwiazdek w tej kwestii także ma znaczenie. Zazwyczaj renomowane hotele są widoczne już z daleka, zatem łatwo do nich trafić, a w ofercie można znaleźć zarezerwowane dla konkretnego gościa miejsce parkingowe.
Branża biznesowa, jak i turystyczna rozwijają się bardzo prężnie, w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie, powstało bardzo dużo hoteli. Obecnie, w Polsce funkcjonują hotele sieciowe jak i te prowadzone przez prywatnych przedsiębiorców. Jeśli nasz wyjazd ma charakter biznesowy, to siłą rzeczy nie mamy czasu na ryzyko. Dlatego warto zdecydować się na "sieciówkę" ponieważ reprezentuje ona ogólnie przyjęte zasady oraz standardy, dlatego szansa na nasze niezadowolenie z takich usług jest nikła. Dodatkowo, nierzadko akceptują one zniżki czy też kupony rabatowe.
Dodatkowe usługi w hotelach
V W każdym hotelu obecnie dąży się do stworzenia jak najlepszej oferty. Nie powinniśmy więc być zdziwieni, że to co nam będzie proponowane to obecnie coraz więcej atrakcyjnych rozwiązań, z jakich będzie można korzystać. Dostępne są liczne usługi: sprzedaż biletów na wydarzenia...
VWe współczesnym świecie nieustanne organizowanie szkoleń, imprez integracyjnych oraz dużych konferencji staje się właściwie codziennością firm celujących w najwyższe standardy i wzorową jakość obsługi swoich klientów. W czasie takich spotkań kadra firmy i szerzej, ludzie z branży...
VKlient biznesowy często bywa zmorą obsługi hotelowej. Oczywiście nie tyle z powodu jakichś jego złych cech, ale po prostu z powodu odpowiednio wysoko postawionych wymagań. Klient biznesowy różni się pod tym względem mocno od klienta prywatnego, który w hotelu pojawia się raz do rok u...